HomeFactopediaBrainoffsRankingsCommunityLog In
You know 0 facts

Brainoffs > Brainoff Results

Final Results for Brainoff on Finish the Lyric



Brainoff on Finish the Lyric

kevg, DiscoStu, Josiejump, Kristian, Mimoza, rmcmanus, amalia, shortbreadforme27 and doczane
Draw! - View Scores




Rank NameScore


Comments on this Brainoff


Sun 25 Jul 10 #2 
shortbreadforme27
Contributor

TA 4 Challenge grrrrrrrrrrrrt score Amalia.


Knows 170357 facts
like | send message


Sun 25 Jul 10 #3 
Doctor Factenstein
Evil Genius

Cheers Amalia. That's my kinda challenge. :)


Knows 33445 facts
like | send message


Sun 25 Jul 10 #4 
kevg
The Grumpinator

I see we are pairing up


Knows 38649 facts
like | send message


Sun 25 Jul 10 #5 
Mimoza
Member

I have the skills, I just have to work on my speed!! Thx for the challenge


Knows 26190 facts
like | send message


Sun 25 Jul 10 #6 
doczane
Contributor

Ta Amalia and great scoring you + stu.


Knows 13378 facts
like | send message


Sun 25 Jul 10 #7 
Doctor Factenstein
Evil Genius

Oh doc! You were supposed to match Mim's score so we could all be paired up.


Knows 33445 facts
like | send message


Sun 25 Jul 10 #8 
Mimoza
Member

haha yeah Doc, you were supposed to play more slowly.. and miss one question!! :))


Knows 26190 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #9 
Doctor Factenstein
Evil Genius

Maybe he's just setting it up for Josie and Kristian to pair up with the existing scores.


Knows 33445 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #10 
Kristian
Olympian

Nothing with the pair thingy!

How about a round of applause (Rihanna - Take A Bow) for Stu and Amalia.


Knows 37807 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #11 
Doctor Factenstein
Evil Genius

I'm more of an SOS man myself.


Knows 33445 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #12 
Kristian
Olympian

LOL. Have you watched her new video Te Amo?


Knows 37807 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #13 
Doctor Factenstein
Evil Genius

No, I can't say I have. Are you getting all hormonal again, Kris? :)


Knows 33445 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #14 
kevg
The Grumpinator

What can you expect from a boy who dresses in lycra !!


Knows 38649 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #15 
Kristian
Olympian

OMG!


Knows 37807 facts
like | send message


Mon 26 Jul 10 #16 
doczane
Contributor

sorry about the pairing up stu - I was trying for a threesome at the top.


Knows 13378 facts
like | send message


Tue 27 Jul 10 #17 
Factacular

Final results:

Rank NameScore
1DiscoStu   Play It Forward: Challenge someone today2500
2amalia   2500
3doczane   hurray hurray it's a holi holiday2351
4rmcmanus   mmmm.... brains.....2250
5Kristian   Deutschland2212
6kevg   2182
7shortbreadforme27   Six times but who's counting.2182
8Mimoza   Back To You2060



like | send message


This topic is now closed.




   About - Terms - Privacy Log In